Alla inlägg under september 2011

Av Mia,Sandra,Maggan - 26 september 2011 19:29

      Jag glömde att berätta att vi var till Jämtland i Söderåsen närmar bestämt! innan vi åkte till Kloten. Jag är i det närmaste uppvuxen i dessa underbara trakter. Sjön som ni ser heter Acksjön. Attan står på ett bord gjort av skiffer och kollar över Kaxsåsbackarna, med bena i kors! fick slänga ut lite godis för att få henne kvar på bordet, så jag skulle få lite av utsikten med mig. Bozze leker storsjöodjur!i Acksjön med pinnen i munnen!han tyckte det var badväder, Kram till mina underbara kusiner Nenne och Fritz  för att jag har den möjligheten att få komma och vara där när jag vill. Sandra Attan Bozze 

Av Mia,Sandra,Maggan - 26 september 2011 19:02

    Då är ytterligare ett läger slut! man kommer att sakna alla, och det är sååååå långt kvar till våren 2012 då nästa läger blir av. Kan ni tänka er vi har hållt på i 10 år då  Jag hoppas alla har fått ut så mycket som möjligt av lägret, och att ni är nöjda med era hundar och det dom har gjort och lärt sig under lägerdagarna. Jag är så glad över mina Hassemans Bozze och Mordidos Attan. Bozze och Nina slog mig på tävlingen, då de kom 2-a och pallplats, men vad gör det, dom är värda det. Som ni ser av bilden så är det mycket snack och liten verkstad i skogen Jag hoppas att dom träna också!!!! för det gjorde vi i min grupp, vi var helt slut efter allt springande i skogen och alla spår vi gick! Alla bilder från lägret finns på Galleriet på vår sida. Sandra Attan och Bozze 

Av Mia,Sandra,Maggan - 5 september 2011 21:27

  Attan och jag var ute och spårade, och som ni ser så hittade vi slutet Hon har blivit en riktigt duktig spårhund, fast hon bara är 15 veckor. Fotografen jag hade med mig var inte den bästa, så det får bli kel vid slutpinnen, då både Attan och jag var stilla. Men inget ont om min bäste vän Nina! nästa gång slår hon nog mig med häpnad när det gäller fotografering   Attan & Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards