Alla inlägg under april 2011

Av Mia,Sandra,Maggan - 18 april 2011 22:29

Då har man äntligen fått se underverket TOTTE!!!!

Nina var här och visade upp den lilla sötnosen,en liten labbevalp, och han har redan lärt sig att spåra och gå fot med matte  Men hade ni väntat er något annat, det är ju träningsnarkomanen Nina som har honom. Nu är det bara 14 dagar tills vi ses i KLOTEN! mina vänner. En riktigt Glad Påsk på er alla  

Av Mia,Sandra,Maggan - 11 april 2011 22:37

Igår var det äntligen dags för lydnadsträning i det underbara vårvädret! Först ut var Anders o Amie o det gick så här bra:    

Sen var det dags för Qvittra:

     Sen kom Maggan o Elin:

     Och så Sandra o Sally:

     

Lägre kan jag inte bli sa Sally!!

Bozze gjorde också en insats men fastnade tyvärr inte på bild den här gången!

Av Mia,Sandra,Maggan - 3 april 2011 16:36

Var ute och spårade mellan snöhögarna idag med Sally! äntligen börjar snön försvinna Jag behöver väl inte säga att det gick bra! Bozze tyckte det var höjden av orättvisa när han inte fick något spår, men jag tröstade honom med att det blir hans tur nästa gång. Har även kört ett litet pass med uppletande! med bägge hundarna, så kul det är när det är barmark på vissa ställen Jag hoppas det går fort nu, med snösmältningen, så man får tillbaka energin att träna.Det är bara en månad kvar till KLOTENLÄGRET, och jag vill inte se någon snö då   Jag hoppas alla längtar dit lika mycket som jag. Qvittra har blivit en mycket lugn dam enligt Mia, så vi får hoppas på att hon har några vallepallar i magen, vi håller alla tummar för att det blir den här gången.    Vi syn på Klotenlägret med nya friska tag.    

Ovido - Quiz & Flashcards